توزیع ۲۵ هزار نهال و آموزش کاشت به شهروندان 

توزیع نهال رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در پنج نقطه از منطقه یک به همراه آموزش کاشت صحیح توسط آموزشگران، در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: با توجه  به طرح استقبال از بهار، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اداره فضای سبز منطقه یک، از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در پنج نقطه منطقه اقدام به توزیع ۲۵ هزار اصله نهال به شهروندان و همچنین نهادها و ارگان های درخواست دهنده به صورت رایگان به همراه آموزش کاشت نموده است.

 معاون شهردارمنطقه یک درباره ویژگی و نوع  نهال‌های در حال توزیع بین شهروندان افزود: نهال‌هایی که برای کاشت در منازل شهروندان  در نظر گرفته شده از نوع مثمر  و شامل درختان آلو، سیب، خرمالو و... بوده و با توجه به استقبال زیاد شهروندان به  هر شهروند سه عدد نهال اهدا و کاتالوگ و آموزش های لازم توسط کارشناسان فضای سبز اراِیه می شود.

او افزود: شهروندان می توانند جهت دریافت نهال رایگان به بوستان های فرامنطقه ای نیاوران، قیطریه، گلریزان، میدانگاه امامزاده صالح(ع) و بلوار بسیج شرق مراجعه کنند و شهروندان میناسال نیزمی‌تواند از طریق سامانه ۱۳۷ تقاضای درخت کنند.

 توزیع ۲۵ هزار نهال و آموزش کاشت به شهروندان 

 توزیع ۲۵ هزار نهال و آموزش کاشت به شهروندان 

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 51097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =