احداث باغ‌راه در خیابان هفده شهریور منطقه ۱۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۲ از احداث باغ راه در خیابان هفده شهریور با هدف بهبود منظر شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به همت اداره زیباسازی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، فرزاد هنرور اظهار کرد: احداث این باغ راه با متراژ ۶۰ متر طول در راستای استقبال از بهار و اجرای طرح توسعه محله ای در دستور کار منطقه قرار گرفت و از همین رو ایجاد تغییرات و تحولات در این باغ راه در اولویت فعالیت‌های است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث فضای سبز، نیمکت و سطل زباله این باغ راه در فاز نخست اجرایی شده است، از اتمام سازه فلزی آن خبر داد و افزود: نورپردازی، نصب المان و اجرای گل رونده در سازه این باغ راه نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۲یادآور شد: نصب سایبان برای استراحت عابران و شهروندان و همچنین نصب تابلو برای معرفی تهران قدیم در ابتدای این باغ راه از دیگر اقداماتی است که اجرا خواهد شد.

فرزاد هنرور با اشاره به اینکه فضای سبز شهری به عنوان بخش جاندار محیط شهری مکمل بخش بی‌جان شهر، یعنی ساختار کالبدی شهراست، یادآور شد: امروزه نقش و اهمیت فضاهای باز و سبز در محیط زیست و کیفیت زندگی مجتمع‌های زیستی به طور چشمگیری رو به افزایش است. 

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 51117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =