اختتامیه ششمین آموزواره فصلی حرکت برگزار شد

اختتامیه رویداد آموزشی و فرهنگی آموزواره فصلی حرکت با حضور برگزیدگان و مدیران ترافیکی مناطق ۲۲ گانه در فرهنگسرای امام (ره) منطقه یک برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه گفت: ششمین آموزوارۀ فصلی حرکت، در نیم سال دوم سال ۱۴۰۲ در سطح شهر تهران با موضوع "رفتارهای ترافیکی خانوادۀ ما" برگزار شد که ۴۷ هزار و ۸۰۲ شهروند تهرانی در آن شرکت کرده و به ارائه آثار ادبی و هنری پرداختند.

او افزود:  این آثار توسط هنرمندانی چون مصطفی رحمان‌دوست، علیرضا خمسه، مجید قناد، جمال‌الدین اکرمی و علی درخشی داوری شد و از این میان ۵۲۳ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در مراسم اختتامیه این رویداد، معرفی و تقدیر از ۴۹ اثر برگزیده انجام شد.

کامران اخباری سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز در حاشیه برگزاری ششمین آموزوارۀ فصلی حرکت با تأکید بر ضرورت بازآموزی و مرور رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخۀ عبور و مرور پایتخت گفت: این مراسم با هدف تقدیر از شهروندان برگزیدۀ این رویداد آموزشی – فرهنگی با حضور برگزیدگان این آموزواره و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور شهروندان، معاونین و مدیران ترافیکی مناطق، مدیران سازمان ومسئولین مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 51122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =