بیش  از ۳۲ هزار نفرساعت آموزش موضوعات ترافیکی به شهروندان در سال ۱۴۰۲

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ از آموزش ۳۲ هزار نفر ساعت موضوعات و مسائل ترافیکی به شهروندان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، تکیه بر محور آموزش و فرهنگ‌سازی، یکی از اقدامات اصلی برای به سامان کردن معضلات ترافیکی دانست و افزود: از آنجایی‌که میزان تأثیر و آموزش‌پذیری افراد در سنین کودکی و نوجوانی یا به عبارتی در دوران مدرسه بیشتر از هر زمان دیگری است، بخشی از این آموزش ها  ویژه این رده سنی در مدارس و مهد کودک ها تا نسلی آشنا با فرهنگ ترافیک  تربیت شوند.

به گفته وی، بخش دیگری از این آموزش ها در سرای محلات و مراکز فرهنگی انجام شد و تعدادی دوره آموزشی نیز ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی برگزار شد.  

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اظهار داشت: حدود ۴۰ رویداد در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با توسعه حمل و نقل پاک نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو آموز واره در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: بیش از ۶ هزار و ۲۹۱ اثر با موضوعات مرتبط با حمل و نقل ترافیک توسط سرای محلات جمع آوری و جوایزی به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 51136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =