آغاز عملیات لوله‌گذاری و جمع‌آوری کانون آلاینده‌های صنعتی و حل مشکل محیط زیستی مناطق ۲۱ و ۱۸

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از آغاز عملیات لوله‌گذاری و جمع‌آوری کانون آلاینده‌های صنعتی و حل مشکل محیط زیستی مناطق ۱۸ و ۲۱ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ این مراسم با حضور "مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱، " حلیا سادات حسینی" مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و مدیران ارشد شهری با هدف حل مشکل چندین ساله محیط زیستی شهروندان و آتش نشانی ایستگاه ۱۶ و مناطق ۱۸ و ۲۱ برگزار شد.

" مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ گفت: با توجه به شکایت شهروندان و پرسنل آتش نشانی ایستگاه ۱۶ مبنی بر گذر پساب صنعتی از مقابل ایستگاه آتش نشانی و آلودگی به وجود آمده این امر صورت گرفت و با بازدیدهای متعدد از مسیر شرکت پاکسان و بهشهر کالورت گلها که محل رهاسازی پساب صنعتی بود و با پیگیری های انجام شده اداره محیط زیست منطقه، عملیات لوله گذاری با هدف جلوگیری از نشست فاضلاب صنعتی در کالورت انجام و مسیر انتقال آلاینده ها به منطقه ۱۸ مسدود شد.

در ادامه این مراسم "حلیا سادات حسینی" مدیر کل اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن قدردانی از زحمات همکاران اداره محیط زیست منطقه گفت: جمع آوری پساب و فاضلاب کارخانجات و صنایع امر بسیار مهم در حفظ محیط زیست است؛ که منطقه ۲۱ با اجرای عملیات لوله گذاری قدمی برای حفظ محیط زیست و رفع منشاء آلودگی برداشته است.

وی در ادامه بیان کرد: با بارش نزولات آسمانی، این امر به حفظ منابع آب های زیر زمینی و سطحی کمک می کند و بسیار در حفظ محیط زیست اثر بخش است.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 51159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =