برگزاری کلاس آموزشی کنترل حیوانات مضر شهری در سازمان مدیریت پسماند

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آموزش بیش از ۲۰۰ پاکبان و کارشناس در حوزه مبارزه با موش و حدود ۴۰ نیروی متولی جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در سطح مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ حسین شهابی، معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آموزش بیش از ۲۰۰ نفر پاکبان و کارشناس در بخش مبارزه با موش و حدود ۴۰ نفر نیروی متولی جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب در سطح مناطق ۲۲ گانه در روز خبر داد.

 معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با توجه به افزایش رضایتمندی شهروندان و آراستگی شهر یکی از اهداف اصلی اجرای طرح نگهداشت شهر تمهیدات لازم در زمینه افزایش سطح آگاهی متصدیان کنترل حیوانات مضر شهری است که به بهداشت محیط شهر کمک می کند.


وی در ادامه گفت: با توجه به تعداد نیروهای کارگری، کلاس آموزشی برای این افراد در ۳ بخش با موضوع مبارزه با موش و برای نیروهای انسانی در بخش جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب  بصورت جداگانه برگزار خواهد شد.


شهابی در پایان در زمینه نگهداشت شهر افزود: کلاس آموزشی بسته به نوع مخاطبین توسط کارشناسان سازمان در ۴ بخش، ازجمله بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، روش های فیزیکی و شیمیایی کنترل جوندگان ارائه شد.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 51171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =