معابر منطقه ۱۶ به استقبال از بهار طبیعت و قرآن رفت

در آستانه سال جدید، آغاز بهار طبیعت و بهار دل‌ها شهرداری منطقه ۱۶ با اجرای زیباسازی ، پاکسازی شهر و نصب المان‌های نوروزی فضای شهر رنگ و بوی بهاری می‌گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶ ؛ محمد امین سالاری پور شهردار این منطقه گفت: با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری ، افزایش زیبایی‌های بصری و ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهری در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۳، عملیات نصب المان‌های نوروزی در بوستان ها، بلوارها، میادین و مبادی ورودی منطقه آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اجرای دو تونل نوری به متراژ تقریبی ۱۰۰ متر و تکمیل دیوارنگاره شهداء در خیابان شهید وفایی و در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۳، افزود: نصب المان‌های مناسبتی تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است.

وی با بیان اینکه در خصوص فضاسازی شهری در نخستین گام، اقدام به پاکسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها شده است، تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن نوروز و برای پذیرایی بهتر از مسافرین نوروزی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، علاوه بر نصب المان های تلفیقی نوروزی شامل ست سفره هفت سین و نصب استرابورد آذین‌بندی سطح منطقه، رنگ آمیزی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداول و ایستگاه های اتوبوس انجام شده است.

لازم به ذکر است؛ بدلیل تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، نمادهای ماه مبارک رمضان نیز در المان‌های نوروزی امسال لحاظ شده و اجرایی می شود که سعی شده است با تلفیق المان‌های نوروز و رمضان، آثار ارزشمندی در معابر سطح منطقه نصب شود.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 51233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =