طرح خدمت در ۶ محور منتخب و مهم منطقه۱۶ به اجرا درآمد

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای طرح خدمت در۶ محور اصلی و پرتردد این بخش از پایتخت در راستای استقبال از بهار و تداوم طرح تحول بیستگانه خدمت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور صبح بیست و یکمین روز از اسفند ماه ۱۴۰۲ ضمن پایش طرح خدمت با رویکرد آماده سازی و نونوار شدن ۶محور و شریان منطقه اظهار کرد: این طرح جهادی در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و... به صورت یکپارچه در بزرگراه بعثت، خیابان های طارمی، وفایی، رجایی، مداحی و دستواره انجام شد.

وی با تشریح برخی فعالیت‌ها چون مرمت جداول، کفسازی پیاده روها، لکه گیری آسفالت و همسطح سازی دریچه ها در حوزه عمران تا زیباسازی دیوارها و المان های شهری، رنگ آمیزی جداول، المان ها، نردها پل‌های عابر پیاده، نقاشی هنری دیواری، بهسازی جداره ها همچنین باندینگ، کاشت نهال و نگهداشت فضاهای سبز و رسیدگی به وضعیت نگهداشت این محورها در حوزه خدمات شهری افزود: در همین راستا و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، افزایش ایمنی تردد خودروهای عبوری، کاهش تصادفات و خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان نیز نسبت به اجرای اقدامات حوزه ترافیک از جمله بهسازی و نوسازی پل های عابر، نصب و بهسازی المان های ترافیکی، خط کشی محوری و ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و... در این محورها به صورت ویژه اقدام شده است.

سالاری پور ضمن اشاره به این فعالیت های گسترده که علاوه بر شریان ها در سایر محلات نیز در حال انجام است، گفت: با هدف زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی، اجرای طرح خدمت برای آراستگی این بخش از شهر تهران و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان تا فرارسیدن سال جدید تداوم دارد و قرار است در روزهای پیش رو این طرح در سطح نواحی و در یک محور منتخب و نمونه اجرایی شود.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 51252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =