‌آمادگی برای مواجهه با آبگرفتگی احتمالی کانال ابوذر

رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۵ از آمادگی ناحیه ۲ این منطقه در برابر سیلاب‌های احتمالی و انجام اقدامات لازم در خصوص آبگرفتگی احتمالی کانال ابوذر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عموی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی با اشاره به اینکه این مانور به منظور مدیریت سیلاب و آبگرفتگی احتمالی کانال ابوذر در مواقع بحرانی برگزار شد افزود: ارتقای سطح آمادگی ارکان سیستم مدیریت بحران، فعال‌سازی گروه‌های تخصصی و عمومی، ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه به منظور ارزیابی توان و امکانات موجود و ارتقاء توان پاسخگویی به حوادث فراگیر به ویژه نقاط حادثه خیز از نظر سیل و تعیین راهکارها و امکانات مورد نیاز جهت مقابله با بحران از جمله اهداف این مانور بود.

این مانور با حضور شهردار ناحیه، نمایندگان اداره شهرسازی، سازمان آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب، اداره مسیل ها و قنوات، پلیس راهور، کلانتری و معاونت فنی و عمران و همچنین مسئول خانه دوام و ایمنی برگزار شد.

همچنین در تمرین دورمیزی سراسری مدیریت بحران سیل کلانشهر تهران که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی و کارشناسان خانه دوام  برگزار شد موضوعات کانال ابوذر بررسی شد.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 51257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =