استقبال بی‌سابقه شهروندان از بیستمین نمایشگاه « زنان و تولید ملی»

بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» که از روز ۱۶ اسفندماه فعالیت خود را در بوستان گفتگو آغاز کرده، با استقبال بی‏‌سابقه شهروندان همراه بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، مریم در بازدید از بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه «زنان و تولید ملی» در واقع قاب توانمندی‌ها و تولیدات زنان پرتوان شهر تهران با اولویت بانوان سرپرست خانوار است تا دست آفریده‎های خود را در معرض نمایش و فروش قرار دهند.

مشاور شهردار و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به تفاوت بیستمین دوره نمایشگاه «زنان و تولید ملی» در مقایسه با سال‌های گذشته افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ متر در نمایشگاه بوستان گفتگو و ۱۳ ایستگاه پرتردد مترو و ۶ بوستان پرتردد در سطح شهر تهران به طور همزمان برپا شده و تولیدات بالغ بر ۳۶۰۰ نفر بانوی تولیدکننده را به معرض فروش گذاشته است.

وی تصریح کرد: همچنین بیستمین نمایشگاه، مشتمل بر تعداد زیادی از مشاغل خرد، خانگی و متوسط است.

مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به تعداد کسب و کارها در این دوره از نمایشگاه هم خاطرنشان کرد: ۸۲۴ کسب و کار در مجموعه نمایشگاهی، تولیدات خود را برای شهروندان عرضه می‎کنند. 

اردبیلی یادآورشد: بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» که تا ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی برای شهروندان و خانواده هاست که در یک فضای مناسب در مرکز شهر حضور پیدا کنند و هم شاهد توانمندی‎های زنان شهرمان باشندو هم مایحتاج شب عید خود را از تولید به مصرف و با هزینه حداقلی و به طور مستقیم تهیه کنند.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 51276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =