لکه‌گیری آسفالت پنچ معبر فرعی بلوار کوهک

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای عملیات لکه‌گیری در محلات ۱۲ گانه این منطقه خبرداد و گفت: لکه‌گیری آسفالت پنچ معبر فرعی بلوار کوهک در یک روز کاری مورد اجرا قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه ، حذف ناهمواری ها و مرمت معابر با جدیت بیشتری تا پایان سال با لکه گیری و آسفالت انجام می شود.

وی افزود : این عملیات در معابری از جمله ابتدای نسیم ۱۰، طلوع ۴، نسیم ۵ و ... انجام شده است.ایرانشاهی ادامه داد: در قالب اجرای طرح استقبال از بهار و همزمان با سرعت گرفتن اقدامات خدماتی و اجرایی در راستای نوسازی چهره شهری و رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان، تا پایان سال جاری شاهد تحولات مثبت در زمینه خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان از فعالیت های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: در سایر محلات به شکل ویژه عملیات لکه گیری آسفالت به اجرا در آمده است که این اقدام براساس درخواست های شهرووندان و نظر کارشناسان عمران در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 51278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =