مدیریت تاکسی‌های اینترنتی باید در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکسی های اینترنتی گفت: اگر مدیریت این تاکسی‌ها در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد، می‌توان بر آن نظارت کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه شب گذشته در خط دو مترو، اظهار کرد: تذکرات ما تکراری شده و هر جلسه گفته می شود و انتظار می رود شهرداری و شرکت مترو پاسخ های قانع کننده ای به شورا و مردم بدهند تا از این دل نگرانی خارج شویم.

وی افزود: ساعت ۱۰ شب حدفاصل ایستگاه های سرسبز و علم و صنعت یک رام قطار از ریل خارج می شود و طی مدت طولانی مسافران سردرگم می شوند. اطلاع رسانی به موقع و اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه قرار بگیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه تمام حوادث نقص فنی نیست و گاهی به خطای انسانی برمی گردد، یادآور شد: از معاون حمل و نقل و ترافیک می خواهیم گزارش هایی در این خصوص ارائه دهد و اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکلات ارائه شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با اشاره به وضعیت سرویس ها و خدمات در روزهای پایانی سال، تصریح کرد: سفرها با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو به طور طبیعی افزایش می یابد اما گاهی سیستم های خدمات رسان دچار ناکارآمدی می شود.

وی با اشاره به تاکسی های اینترنتی اضافه کرد: پس از دخالت مسئولان قضایی گزینه عجله دارم حذف شد، پاسخگویی به تقاضاهای مردم با مشکل مواجه شده و مردم دو تا سه ساعت هم نتوانستند سرویس دریافت کنند. اگر مدیریت این تاکسی ها نیز در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد، می توان بر آن نظارت کرد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 51324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =