اجرای عملیات زیرسازی، تسطیح و رگلاژ معبر شمالی بلوار خادمین

با توجه به فعالیت‌های گسترده عمرانی و رسیدگی به زیرساخت‌های عمرانی، ساخت معابر جدیدالاحداث، زیرسازی، تسطیح و آسفالت آنها در منطقه ۲۲ در حجم گسترده در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار کرد: با در نظر گرفتن و رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی عملیات مرمت و نوسازی معابر فرسوده، بهسازی معابر بزرگراهی و همچنین به زیرسازی و تسطیح معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی معابر جدیدالاحداث با توجه به درخواست های مکرر شهروندان جهت سهولت در تردد در سطح منطقه ادامه دارد. در همین راستا زیرسازی، تسطیح و رگلاژ معبر شمالی بلوار خادمین اجرا شد.

رضا ایرانشاهی گفت: با نظر کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه معبر خادمین حدفاصل خیابان کرمانشاه تا فرهیختگان بصورت یکطرفه احداث و بازگشایی شد؛ اما برای تسهیل در تردد شهروندان لاین شمالی در حال تسطیح و رگلاژ است و بزودی برای روکش آسفالت آماده خواهد شد و دو طرفه می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ادامه داد: احداث و تکمیل معبر این معبر بطول ۷۰۰ متر است و نیاز به یک هزار و ۷۰۰ تن آسفالت دارد که بزودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 51363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =