رصد و بررسی فرآیند  اجرای طرح" ۳۶۰ درجه" و "جداره به جداره" در شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ از اجرای مستمر طرح بازدیدهای" ۳۶۰ درجه" و "جداره به جداره" در نواحی ۹ گانه این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در راستای ایجاد تحولی بیشتر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی اصغر کمالی زاده گفت: با ارتقا سطح نگهداشت در شهر، مردم درک بهتری از خدمات شبانه روزی ارائه شده توسط واحدهای مختلف خدمت رسانی در شهرداری پیدا خواهند کرد که در همین راستا نیاز است قدرت اجرایی و توان خدمت رسانی خود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اجرای  بازدید های ۳۶۰ درجه و جداره به جداره، این اقدام را روند رو به جلویی در راستای ارتقا وضعیت خدمت رسانی به شهروندان دانست و افزود: با توجه به نیاز های موجود در منطقه ۴ این طرح در مراکز پر جمعیت و با اهمیت موجود در این منطقه بصورت ویژه در حال اجرا است.

کمالی زاده درخصوص طرح جداره به جداره گفت: این طرح، طرحی خدماتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند با بررسی میدانی معضلات و مشکلات شهری، برای اصلاح امور گام بردارد.

شهردار منطقه ۴ درخصوص بازدیدهای ۳۶۰ درجه توضیح داد: نگهداشت شهر از موضوعاتی است که در این طرح به جدیت پیگیری می‌شود و در این راستا تمامی ادارات و نواحی بصورت روزانه به رفع مشکل و معضلات اقدام می کنند.

انتهای پیام/                 

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 51378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =