استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن با شعار بهار ایران - تهران دیدنی 

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک برنامه‌های متنوع فرهنگی را با  شعار بهار ایران - تهران دیدنی، آغاز و به استقبال بهار طبیعت و بهار قرآن می‌رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار کرد: ویژه برنامه های فرهنگی با هدف ارتقای روحیه سرور و نشاط معنوی، شادابی و امید در میان عموم شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت با محوریت خانواده با شعار بهار ایران - تهران دیدنی در ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با نوروز ۱۴۰۳ اجرا می شود.

وی افزود: راه اندازی کاروان های شاد فرهنگی، برپایی جشن های دهکده بهار ایران در سطح منطقه شامل برپایی استیج فرهنگی-آیینی و غرفه های فرهنگی و سرگرمی خانواده محورو برپایی جشن ۱۰ هزار نفره دختران روزه اولی شهر تهران از اقدامات اجرایی در این ایام است.

رودکی تصریح کرد: اجرای نور افشانی در آسمان شب در شب آخر سال ۱۴۰۲، برپایی سفره های افطاری ساده و برپایی چایخانه محبان الرضا (ع)، برپایی کاروان خودرویی سیار در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری مراسم شب های قدر، برپایی مراسم شعر خوانی با حضور شعرای آیینی نیز به اجرا خواهد رسید. 

وی در خصوص روز قدس و عید سعید فطر نیز گفت: برپایی پردیس فرهنگی مقاومت در روز قدس در مسیر راهپیمایی، برپایی نمایشگاه تابلو مقاومت،  برپایی ایستگاه پذیرایی در روز عید سعید فطر در محل مصلی تهران از دیگر برنامه های اجرایی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک به فعالیت مساجد محلی نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا اجرای ویژه برنامه تفسیر قرآن در سه مسجد منتخب سطح منطقه، برپایی کرسی تلاوت قرآن با محوریت آیات مقاومت در مساجد طرح آرمان سطح منطقه ، بهسازی و تجهیز نماز خانه های سطح منطقه و غبارروبی مساجد از جمله اقداماتی است که در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز انجام می شود.

انتهای پیام/


 

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 51382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =