پایتخت میزبان افطارخونه و جشن هنر و نور در رمضان ۱۴۰۳

همزمان با شروع ماه رمضان سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران‌های فرهنگی، المان‌های شهری، نورآرایی، برپایی افطارخونه ۱۲۰۰ متری و برنامه‌های متنوع به استقبال برپایی باشکوهتر ماه رمضان رفته‌است.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با شروع ماه میهمانی خدا سازمان زیباسازی با اکران فرهنگی"بهار قرآن بهار ایران"، "عیدآمد و عید آمد"که بخش قابل توجهی از سازه‌های تبلیغات فرهنگی و تجاری را تحت پوشش اکران فرهنگی قرار داده، ساخت و نصب المان‌های حجمی، نورآرایی میادین و خیابان‌ها، نورافشانی پایتخت و ضیافت با شکوه پیاده‌راه افطارخانه به طول ۱۲۰۰ متر در بلوار کشاورز، پایتخت را آماده میهمانی ماه مبارک رمضان کرده است.

به مناسبت این ماه عزیز، با اجرای ۵۰۰۰ متر ریسه ماه و فانوس که توسط مناطق تهران در سطح پایتخت نصب خواهد شد، جلوه‌ نوری ویژه‌ای به شب‌های رمضان پایتخت بخشیده خواهد شد.

همچنین ۱۰ المان حجمی بانگ سحر با آیات الهی، ۲۰ المان نوری ماه مزین به اسما الهی و ماه شناور، ۳۰ المان فانوس نوری و المان‌های ویژه مناسبتی شب‌های قدر در میادین و نقاط شاخص شهر تهران نصب خواهد شد.

پیاده‌راه افطارخونه به طول ۱۲۰۰ متر از ویژه‌ترین برنامه‌های رمضان ۱۴۰۳ است که از روز اول لغایت دهم فروردین‌ماه، با فضاسازی سازه‌های فرهنگی متناسب با هویت شهر تهران همچون عمارت مسعودیه، کاخ گلستان و شمس‌العماره طراحی شده‌است و هر شب با افطاری‌های ویژه‌ای به پذیرایی از روزه‌داران خواهد پرداخت.

همچنین نور پردازی و ویدئومپینگ ویژه‌ای در میدان ولیعصر (عج)،  برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری و جُنگ عیدانه و پذیرایی با کیک چند کیلومتری در روز میلاد امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی در این ماه پر خیر و برکت رمضان است.  

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 51386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =