۵ هزار پایه چراغ در بوستان‌های منطقه ۱۶ روشن شد

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای عملیات ارتقای سیستم روشنایی بوستان‌ها و رفع خاموشی فضای سبز سطح منطقه در آستانه فصل بهار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه از ارتقاء و تأمین روشنایی بوستان ها خبر داد و گفت: امنیت و رفاه حال شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است که رسیدگی به این مهم از دغدغه‌های مدیریت شهری است.

 به همین منظور در راستای استقبال از سال نو و بهار قرآن و با هدف ارائه خدمات مطلوب رفاهی، حفظ آرامش و امنیت برای شهروندان در فضاهای عمومی و بوستان ها رفع خاموشی پارک ها و ایجاد روشنایی با تعویض لامپهای سوخته و پایه چراغهای معیوب با نصب پروژکتور ازجمله فعالیتهای اجرایی برای اقدام به تأمین شبکه روشنایی بوستان های سطح این منطقه است.

وی گفت: ایجاد روشنایی فضاهای تفریحی از جمله بوستان ها علاوه بر زیبایی نقش مؤثری در افزایش تأمین امنیت شهروندان در هنگام شب دارندکه این موضوع اهمیت حفظ رسیدگی به روشنایی فضاهای عمومی را دو برابر می کند ، عملیات بهسازی روشنایی و رفع خاموشی ۵۷ بوستان با ۴۹۷۳ پایه چراغ در سطح منطقه انجام شده است و نگهداشت  این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 51410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =