کانون خبرگان شهرسازی و معماری تشکیل شد

مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تشکیل کانون خبرگان شهرسازی و معماری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید سعید علوی با اشاره به دستورالعمل کانون خبرگان شهرداری تهران، گفت: هدف این دستورالعمل که از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری، در راستای استفاده بهینه از منابع و دانش خبرگان و ترغیب آن ها به مشارکت مؤثر در سازمان، ابلاغ شده، افزایش سطح مشارکت مؤثر خبرگان در حوزه های تخصصی شهردار ی تهران در جهت حل مسائل سازمانی است.

وی تصریح کرد: کانون خبرگان متشکل از تمامی خبرگانی است که پس از ارزیابی و تأیید صلاحیت، به عضویت یکی از گروه های تخصصی درآمده و فراتر از وظایف و مسئولیت های ناشی از پست مورد تصدی، عهده دار وظایف تعیین شده در کانون خواهند بود. ضمن اینکه تمامی کارکنان شاغل در واحدهای تابعه شهرداری تهران با تأیید شرایط احراز ابلاغ شده، مشمول این دستورالعمل می شوند.

علوی ادامه داد: اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری نیز در راستای این دستورالعمل پس از اعلام فراخوان برای کارکنان متقاضی حضور در این کانون و بررسی سوابق کاری و مدارک ارسال شده از سوی آنان، طی چندین جلسه حضوری نسبت به سنجش و ارزیابی توانایی های فنی، عمومی و سطح علمی و تجربه بیش از ۹۰ نفر از شرکت کنندگان اقدام کرد.

مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: نهایتا، پس از انجام حدود ۵۰ ساعت ارزیابی تخصصی، افراد منتخب به منظور تایید صلاحیت در بخش شایستگی های عمومی به مرکز نوسازی و تحول اداری معرفی شدند که انشاا... پس از تکمیل فرآیند اداری و ارزیابی، در راستای تحقق اهداف و ماموریت های شهردار تهران در گروه های تخصصی عهده دار وظایف تعیین شده در کانون خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 51426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =