چه ایستگاه‌هایی در روز شنبه به متروی تهران اضافه می‌شوند؟

روز شنبه ۲۶ اسفندماه سال جاری، ۳ ایستگاه و ۲ ورودی جدید در خط ۶ مترو تهران افتتاح خواهد شد؛ به این ترتیب جمع ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در این خط به عدد ۲۳ می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، "محسن هرمزی" مدیرعامل شرکت مترو تهران در مورد افتتاحیه های روز شنبه هفته آینده گفت: از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ که ۴ ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و کارگر در خط ۶ به بهره‌برداری رسید، تا اسفند ماه ۱۴۰۲ که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، تعداد ۱۰ ایستگاه در این خط افتتاح شده که آمار قابل تاملی به شمار می‌آید.

این در حالی است که مهر ماه امسال نیز ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در اختیار مردم قرار گرفت. با بهره‌برداری از این ۱۰ ایستگاه در مدت زمان یک سال اخیر، تعداد ایستگاه‌های تکمیل شده خط ۶ به عدد ۲۳ ایستگاه می‌رسد تا بتوان امیدوار بود پرونده کل ایستگاههای خط مذکور (غیر از بخش توسعه جنوبی) در سال ۱۴۰۳ بسته شود.

گفتنی است؛ ایستگاه بهار شیراز در بخش میانی خط ۶ و دو ایستگاه دیگر در قطعه شمالی این خط واقع شده‌اند؛ با بهره‌برداری از ایستگاههای آیت ا... کاشانی و شهدای کن، در واقع تمام ایستگاههای نیمه شمالی خط ۶ تکمیل شده و مسیری پیوسته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

همچنین همزمان با آغاز بهره برداری از ۳ ایستگاه فوق الاشاره، ورودی های دوم ایستگاههای شهرزیبا و شهران در همین خط نیز افتتاح خواهند شد تا پرونده افتتاحیه های سال ۱۴۰۲ شرکت مترو تهران بسته شود.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 51447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =