صدور بیش از ۵۰۰ حکم مسیر ارتقاء شغلی کارکنان شهرداری تهران

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران از صدور بیش از ۵۰۰ حکم مسیر ارتقای شغلی کارکنان شهرداری‌تهران در سطوح ارشد و خبره خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، اکبر مردانی گفت: در راستای تقویت و ارتقای انگیزه کارشناسان متخصص، مدیران و مشاوران و همچنین برقراری مکانیزم‌های مناسب جبران خدمات بر اساس دستورالعمل موجود، شرایط کارکنان ثابت جهت اخذ فوق‌العاده در سطوح ارشد و خبره از سوی ممیزین بررسی و توسط هیأت ممیزه شهرداری‌تهران تایید شد.

وی با اشاره به لزوم افزایش انگیزه و کارآیی کارکنان در انجام وظایف محوله و بهبود کیفیت خدمات به ارباب‌رجوع تصریح کرد: با بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۳۲ نفر از کارکنان شهرداری‌تهران دارای شرایط احراز از عناوین سطوح خبره و ارشد برخوردار شدند.

 مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه افزود: باتلاش همکاران خدوم اداره‌کل سرمایه‌انسانی، احکام افراد مذکور جهت برقراری فوق‌العاده ویژه کارشناسی تهیه، صادر و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مردانی اظهار داشت: از این‌رو طی روزهای گذشته ۴۷۱ حکم در سطح خبره و  ۶۱ حکم در سطح ارشد صادر شد.

وی در خاتمه یادآور شد: مجموع احکام صادره طی سال جاری ۸۱۶۵ حکم می‌باشد که از این تعداد، ۵۶۹۰ حکم در سطح خبره و  ۲۴۷۰ حکم در سطح ارشد و ۵ حکم در سطح عالی است.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 51451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =