تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای شهرآورد و پنجشنبه و جمعه پایانی سال

رئیس پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال را اعلام کرد.

به گزارش شهر،سرهنگ‌ ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری خود پیرامون تمهیدات ترافیکی شهرآورد، پنجشنبه و جمعه آخر سال و همچنین نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز ماموران پلیس راهور برای اجرای برنامه‌های ترافیکی و روان‌سازی تردد خودروها در محدوده‌های اطراف ورزشگاه بزرگ آزادی مستقر شده‌اند.

وی افزود: اگر پارکینگ‌های این ورزشگاه تکمیل شود اقدام به اجرای طرح‌های ترافیکی در اطراف ورزشگاه خواهیم کرد و اجازه پارک خودرو در خیابان‌های اطراف مجموعه خواهیم داد.

سرهنگ موسوی‌پور در خصوص تمهیدات لازم برای پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز گفت: تدابیر ترافیکی در مبادی منتهی به بهشت زهرا (س) دیده شده است؛ ضمن اینکه درب‌های ورودی این مجموعه نیز از ساعت چهار صبح پنجشنبه تا شامگاه جمعه به روی شهروندان باز خواهد بود.

وی تاکید کرد: در محور غرب به شرق بزرگراه شهید عسگری محدودیت ترافیکی وجود دارد؛ لذا مردم می‌توانند از باب الرضا (ع) و جاده قدیم قم به عنوان مسیرهای جایگزین جهت ورود به بهشت زهرا (س) استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: مردم از سامانه‌های مسیریاب و هوشمند می‌توانند برای تسهیل در تردد خود به این مجموعه استفاده کنند؛ ضمن اینکه احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های محدوده بهشت زهرا (س) نیز وجود دارد.

موسوی پور ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی نیز ۵۰ تیم لیزردار پلیس راهور پایتخت در بزرگراه‌ها برای کنترل سرعت پیش بینی کرده‌ایم؛ البته به احتمال زیاد بیشتر ترددها بعد از ساعت افطار تا سحر است. از طریق دوربین‌های سطح شهر نیز مثل همیشه تمام تخلفات رانندگی خودروها ثبت می‌شود و در بحث حرکت با دنده عقب به ویژه در بزرگراه‌ها نیز با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

وی تاکیدکرد: ۳۰‌ تیم سلامت رانندگان هم در بزرگراه‌ها خواهند شد؛ از کنار تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت، سبقت و لایی‌کشی به سادگی عبور نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 51462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =