ثبت‌نام مسابقات گل کوچک جام ابوذر تا ۲۵ اسفند ادامه دارد/ سفر کربلا و جوایز صدمیلونی در انتظار قهرمان‌های جام ابوذر

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به برگزاری مسابقات خیابانی جام ابوذر در منطقه ۱۷ گفت: زمان ثبت‌نام این دور از مسابقات نوستالوژیک تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد و از همه علاقه‌مندان فوتبال گل کوچک مناطق ۲۲ گانه شهر تهران دعوت می‌شود در این مسابقات ثبت نام کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبالی خیابانی جام ابوذر در منطقه ۱۷، گفت: مسابقات فوتبال خیابانی جام ابوذر ویژه شب های ماه مبارک رمضان، به میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح پایتخت برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات با همکاری شهرداری منطقه ۱۷ و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می شود که متولی و مجری آن، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به بحث تبلیغات و اطلاع رسانی ثبت نام و برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: تبلیغات این مسابقات در فضای مجازی و به صورت محیطی و میدانی انجام شده و به سمع و نظر تمام علاقه مندان حوزه ورزش به ویژه ورزش فوتبال رسیده است.

سیفی به زمان پایان ثبت نام در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در مرحله ثبت نام تیم ها و علاقه مندان قرار داریم که تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و زمان بندی برگزاری مسابقات و افتتاحیه و اختتامیه آن، متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های برگزاری این دور از مسابقات که شاید کم نظیر در سطح شهر تهران باشد، جوایز ارزنده آن شامل جوایز مادی و معنوی از جمله سفر کربلا و مشهد و جوایز صدمیلیونی است.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: از بزرگان و پیشکسوتان ورزش های فوتبال و فوتسال دعوت شده تا در این مسابقات حضور پیدا کنند، چراکه حضور آنها می تواند دلگرمی این مسابقات و تشویق نوجوان ها و جوان ها به ورزش باشد.

سیفی با اشاره به برگزاری چنین مسابقه ای برای پرسنل زحمت کش شهرداری تهران، گفت: بعد از برگزاری جام ابوذر برای شهروندان، بلافاصله مسابقات جام رمضان گل کوچک ویژه پرسنل شهرداری تهران برگزار خواهد شد که هماهنگی های لازم با اداره کل رفاه شهرداری تهران انجام می شود و اطلاع رسانی و جزئیات برگزاری مسابقه اعلام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ ضمن دعوت از همه علاقه مندان محله ها و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقات، تصریح کرد: برای برگزاری چنین مسابقه‌ای ۱۱ زمین گل کوچک خط کشی شده به آدرس خیابان قزوین، نرسیده به خیابان برادران شهید حسنی تدارک دیده شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: دروازه های تیم ها و حتی توپ های بازی مثل دوران گذشته و زمانی است که بچه محله ها با هم و در زمین های خاکی محلات، گل کوچک بازی می کردند، است؛ بنابراین بازی ها حالت نوستالوژیک داشته و تداعی کننده خاطرات قدیم تهران نه چندان قدیم است. برگزای این مسابقات می تواند ترویج دهنده فرهنگ ورزش و ورزش قهرمانی نیز باشد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 51464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =