جشنواره رنگ‌آمیزی " تخم‌مرغ‌های نوروزی " با مشارکت کودکان در ناحیه ۲ منطقه ۱۳

به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، جشنواره رنگ‌آمیزی تخم مرغ‌های نوروزی با مشارکت کودکان در بوستان سیمرغ ناحیه۲ منطقه۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، قاسم محبی، شهردارناحیه۲ منطقه گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو و با توجه به رسم گذاشتن  تخم مرغ های رنگی در سفره های هفت سین ایرانی، جشنواره ا‏ی به منظور نمایش زیباترین تخم مرغ های رنگ آمیزی شده با هدف ایجاد زمینه بروز خلاقیت کودکان توسط اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۲ برگزار شد.

وی هدف از این جشنواره را پاسداشت سنت های اصیل ملی و ایرانی و شناساندن هویت بومی دانست و افزود:  در این مراسم کودکان ضمن حضور در بوستان سیمرغ نسبت به رنگ آمیزی تخم مرغ های رنگی پارکی اقدام کردند.

شهردار ناحیه ۲ منطقه۱۳ با بیان اینکه تخم مرغ سمبل تولد و شروع زندگی جدید است، اظهار داشت: این تخم مرغ ها که توسط کودکان نقاشی شده به زودی در فلکه دوم نیرو هوایی در معرض نمایش قرار می گیرد. 

وی خاطر نشان  کرد: در این مراسم همچنین کودکان کاردستی هایی با محوریت ایام عید سال ۱۴۰۳  تهیه کردند و در انتها جوایزی بین آن‌ها توزیع شد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 51532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =