استقرار چادر گردشگری استان کهکیلویه و بویر احمد در منطقه ۱۸

مدیریت شهری در منطقه ۱۸ پایتخت با هدف پاسداشت آئین و سنن کهن ایرانی و رفاه حال شهروندان در ایام نوروز، تدابیر متنوعی را با مشارکت متولی گردشگری در شهر به اجرا در خواهد آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، با نزدیک شدن به ایام نوروز و بهار طبیعت، چادر گردشگری از استان کهکیلویه و بویر احمد در میدان معلم بعنوان یکی از مبادی پر تردد منطقه مستقر و میزبان میهمانان نوروزی خواهد بود.

بر پایه این گزارش، راه اندازی کارناوال اسطوره های شاهنامه، نقاله خوانی، گروه های اقوام ایرانی در رزمایش نوروز به میزبانی بوستان لاله و گذر از سطح محلات منطقه با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران از این دست اقدامات به شمار می رود.

 این گزارش حاکی است، استقرار ایستگاه گردشگری نوروزی در ضلع شمالی بوستان قائم همراه با توزیع بروشور و کتابچه های سفر،برپایی تورهای گردشگری روزه اولی ها، سالمندان و معلولین با اولویت جاذبه گردشگری پایتخت، مسابقه بهترین عکس نوروز، طبیعت پاک در بهار با مشارکت معاونت خدمات شهری و محیط زیست و دبیران گردشگری، تورهای دوچرخه سواری در محدوده بقعه مبارکه امامزاده زید، بوستان‌های انرژی، بانوان و گلستانه، نمایشگاه های صنایع دستی بانوان کار آفرین و هنرمند در سراهای محلات بخش دیگری از تدابیر پیش بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 51536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =