میادین و معابر منطقه۲ تداعی‌گر خاطرات نوروزی شد

شهردار منطقه۲ گفت: با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری، افزایش زیبایی‌های بصری و ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهری در آستانه فرا رسیدن بهار، المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه نصب شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به جانمایی المان های نوروزی در راستای استقبال از بهار افزود: نصب المان‌های مناسبتی تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است.

وی اظهار کرد: این اقدام می‌تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود و بدین منظور هرساله با فرا رسیدن عید نوروز و به منظور استقبال از بهار طبیعت، نصب المان‌های مختلف و زیبا در میادین، بوستان‌ها و معابر منطقه اجرا می شود.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر المان‌های عمونوروز در میدان صنعت، خیابان توحید و صادقیه و همچنین المان آدمک های شاد در بزرگراه شهید چمران  نصب شد.وی افزود: تلاش  شده است تا این آثار فرهنگ باستانی کشور و عید نوروز را نمایان کند، ضمن آنکه این آثار راوی بخشی از فرهنگ گذشتگان‌ است.

شهردار منطقه۲ گفت: همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان، اداره زیباسازی المان هلالی شکل با عنوان اسماءالحسنی را در بزرگراه شیخ فضل اله جانمایی و نصب کرده است. این المان با قابلیت نورپردازی در شب، جلوه خاصی در ساعات بعد از افطار به این محور بزرگراهی داده است.

وی افزود: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت به منظور زیباسازی منظر شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، علاوه بر نصب المان های نوروزی، آذین‌بندی، رنگ آمیزی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداول سطح منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 51547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =