۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد

شهردار منطقه ۲ گفت: ۲۷ پروژه شهری منطقه‌ای و محله‌ای در ۵۳ عنوان با هدف ارتقای زیست شهری احداث و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان این پروژه‌ها به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی شده  و در آینده نزدیک  به صورت یکپارچه به بهره‌برداری می‌رسند و به صورت رسمی تحویل شهروندان تهرانی خواهد شد.

وی افزود: پروژه های توسعه منطقه ای، محله ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اجرا  و آماده بهره برداری است.

صالحی بهسازی فضاهای شهری ،ارتقای سرانه ها و توسعه زیرساخت ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم ترین راهبرد مدیریت منطقه  در اجرای طرح های  شهری برشمرد و گفت:به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح های عمرانی در قالب مناسب سازی معابرو بوستان ها و همچنین  اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهره برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبرداد و گفت: باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و  اطلاع رسانی این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

وی رفع مشکلات ترافیکی وایمن سازی معابر را ازدیگر طرح های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت ،شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا،ایمن سازی شبکه بزرگراهی،بهسازی ایستگاه های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی ، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی  و همچنین  اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک ازجمله طرح های ترافیکی آماده بهره برداری است.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت:ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو،بهسازی زمین بازی بوستان ها ، پایدار سازی بوستان پرواز، و...... از دیگر پروژه های اجرایی است.

شهردار منطقه ۲ تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت های منطقه برشمرد و گفت:  احداث سوله ورزشی پونک  و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین های ورزشی، راه اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز ، خانه مادر و کودک  و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه ها است.

صالحی در ادامه به تکمیل تصفیه خانه پساب  بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: پروژه بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز منطقه یکی از مهم ترین پروژه های اجرایی با رویکرد حفاظت از محیط زیست است.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 51561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =