دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از افزایش تعداد دوربین‌ها در این سازمان خبر داد.

جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد احداث آرامستان جدید اظهار کرد: ما برای سال بعد پیش بینی کردیم حداقل یک نقطه و سعی می‌کنیم تا دو نقطه از نقاطی که حاِئز شرایط انحصار هستند را مورد تملک قرار داده و آماده سازی آن‌را به منظور ایجاد آرامستان جدید پایتخت انجام دهیم.


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با پرداختن به بودجه در نظر گرفته شده توسط شورای اسلامی شهر تهران برای این سازمان هم گفت: این بودجه برای آماده سازی اولیه مثل دیوارکشی و ایجاد زیرساخت های اولیه، یک آرامستان می تواند جوابگو باشد.


تاحیک با اشاره به افزایش تعداد دوربین ها در سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: دوربین ها در سازمان بهشت زهرا در حال افزایش است‌؛ دوربین هایی که تعداد ماشین ها و پلاک ها را ثبت می‌کند و همچنین  دوربین هایی که در قطعات عمومی و گلزار شهدا فعال هستند.

به گزارش شهر، پیش‌تر تاجیک در مورد احداث آرامستان های جدید گفته بود که، به دلیل گسترش شهر و مسائل دیگری همچون در نظر گرفتن پدافند غیر عامل و ملاحظات شرایط بحران باید آرامستان‌های ما در جغرافیای شهر توزیع شود. این در حالیست که ما ظرفیت عبور از بحران را از حالت عادی جدا کرده‌ایم و ۵۰ هزار قبر برای زمان بحران پیش بینی شده، ولی این قبور نیز به صورت متمرکز در بهشت زهرا قرار گرفته است. این در حالیست که در مدیریت بحران، تهران را به پنج پهنه تقسیم کرده‌اند که نیاز است متناسب با آن توزیع آرامستان در شهر صورت بگیرد.

وی درخصوص امکان توسعه بهشت زهرا(س) در محل فعلی آن نیز تاکید داشت: امکان توسعه بهشت زهرا وجود ندارد. چرا که پیرامون آن ساختمان‌های مسکونی قرار گرفته و اگر حداقل فضاهایی هم وجود داشته باشد با توجه به شرایط ترافیکی تصمیمی برای توسعه آن در این محدوده نداریم. لذا بهتر است به فکر آرامستان جدید باشیم، تدبیری که اگر ۲۰ سال پیش انجام می‌شد امروز با چنین بحرانی مواجه نمی‌شدیم.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
کد خبر: 51579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =