نوسازی طاق ورودی بوستان جوانمردان ایران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از نوسازی طاق ورودی بوستان جوانمردان ایران به عنوان یکی از بوستان‌های فرامنطقه ای شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: نصب تابلوی چلنیوم به روی طاق ورودی بوستان جوانمردان وروشنایی آن و زیباسازی این طاق به همت اداره زیباسازی این منطقه صورت گرفته است.

️وی افزود: باتوجه به اینکه بوستان جوانمردان ایران در طول سال پذیرای شهروندان تهران برای تفریح است و در ایام نوروزی حجم زیادی گردشگر به این محیط مراجعه دارند اقدامات گوناگونی از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه در این بوستان صورت گرفته است.

فصیح ادامه داد: رنگ آمیزی المان ها و مبلمان این بوستان در قالب طرح استقبال از بهار به اجرا در آمده است؛ همچنین سرویس بهداشتی موجود در این بوستان نیز مورد بهسازی و نوسازی قرار گرفته است.

️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: طاق ورودی بوستان جوانمردان ایران در محدوده میدان المپیک به عنوان یکی از مهم ترین ورودی های بوستان قرار دارد که مورد نظافت، نورپردازی، نصب تابلو و .... آن به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 51587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =