دختران روزه‌اولی و نوجوان منطقه ۱۲ به پویش ماه مهربانی دعوت شدند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ تهران از اجرای طرح پویش ماه مهربانی با دعوت از دختران روزه اولی و نوجوان در محلات منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر حسین ساداتی گفت: مخاطب بخش اول دختران روزه اولی هستند که چهار چالش، مسابقه و سرگرمی با عناوین «تقویم ماهِ مهربان»، «بازی و سرگرمی در خانه»، «سفره افطار با میزبانی من و مادرم» و «نیایشگاه کوچک من» برای آن‌ها طراحی شده است.

وی افزود: همچنین در بخش دوم پویش ماه مهربانی، طی فراخوانی از دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ ساله به ‌عنوان جامعه هدف دعوت خواهد شد تا در سه چالش «روایت ماه مهربانی»، «ماه مهربانی در محله ما» و «آیات بهاری» شرکت کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ یادآور شد: اجرای طرح پویش ماه مهربانی در محلات ‌قلب تهران و با دعوت از دختران روزه اولی محلات جهت مشارکت در آن با ارسال نوشته ها، عکس ها، فیلم های دختران روزه اولی در قالب من روزه اولی هستم، ماه مهربانی و بهار ایران از طریق پیام رسان بله انجام و پس از داوری به بهترین ها و بیشترین مشارکت جوایزی اهدا می شود.

برپایه این گزارش، علاوه بر دو گروه مخاطب دراین پویش، بخش مراسم افطاری ویژه دختران نوجوان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این پویش می توانند به نشانی درگاه های Zananvakhanevadeh درپیام رسان بله،

zanan_khanevadeh در تلگرام ، Zananvakhanevadeh و mah.e.mehraban در اینستاگرام مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
کد خبر: 51631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =