کسانی که در دوره خود کاری برای شهر انجام ندادند امروز در رسانه‌هایشان مدیریت شهری را تخریب می‌کنند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که در دوره خود نتوانستند کاری انجام دهند امروز شبانه روزی در رسانه های خود مدیریت شهری را تخریب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از ۱۰۰ هزار نیروی انسانی شهرداری برای تلاش جهت اداره مطلوب تهران و اجرای برنامه های تحولی مصوب در شورا، اظهار کرد: از پاکبان هایی که ممکن است زحمات آنها دیده نشود تا نیروهای فضای سبز و پسماند و نیروهای کارشناس در شهرداری هم تقدیر می کنیم.

وی افزود: اداره کلانشهری همچون تهران حتماً کار حساس و پیچیده ای است و وظیفه داریم از تمام آنها تشکر کنیم. ممکن است وقتی اقدامات روی روال پیش می رود متوجه روند انجام آن نباشیم اما وقتی خرابی مترو و یا مشکل در رفت و روب را ببینیم متوجه خواهیم شد اقدامات تا چه اندازه ارزشمند است.

آخوندی با بیان اینکه ما مدیریت شهری را یکپارچه می بینیم و شورا و شهرداری را جدا نمی دانیم و در یک مسیر برای اعتلای شهر حرکت می کنیم، تأکید کرد: ما دستان هرکسی که خالصانه کار می کند، می فشاریم؛ از یک کارگر تا شهردار تهران. هیچ یک از این افراد تفاوتی ندارند و اگر نسبتی هم به ما بدهند هیچ گونه نگرانی نداریم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای مدیریت شهری خواهد بود و نباید نگران طعنه ها و کنایه ها باشند. ادامه داد: کسانی که در دوره خود نتوانستند کاری انجام دهند امروز شبانه روزی در رسانه های خود مدیریت شهری را تخریب می کنند و درست زمانی که مدیریت شهری چند ایستگاه مترو را افتتاح می کند، مسئله کوچکی را در رسانه های خود مطرح می کنند. ما نیز باید مواظب باشیم آنها را در این مسیر همراهی نکنیم.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 51641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =