خاطره‌بازی با قصه گویی مادربزرگ‌ها در جشنواره " نون، قصه و نمک مادربزرگ "در منطقه ۲۲

جشنواره قصه‌گویی "نون، قصه و نمک مادربزرگ" با محوریت پاسداشت مقام مادربزرگ‌ها و احیای فرهنگ قصه‌گویی در خانواده در منطقه ۲۲ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: اولین جشنواره قصه‌گویی "نون، قصه و نمک مادربزرگ" با مشارکت اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سرای محلات ۱۲ گانه منطقه ۲۲ از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت‌.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «نون، قصه و نمک مادربزرگ» یک فرصت خوب برای دورهمی‌‏های خانوادگی در ایام نوروز و شب‏‌های ماه رمضان است تا با صدای شیرین مادربزرگ‏‌ها، داستان‏‌ها و قصه‌‏ها، ثبت و ضبط شود. شرکت‌کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب فیلم‌های ۱۵ دقیقه‌ای، داستان مصور و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

خداوردی افزود: هر بخش به صورت جداگانه داوری می شود و سه اثر برتر که شاخص های داوری در شیوه بیان، خلاقیت، ارزش داستانی و کیفیت تولید محتوا را داشته باشد جایزه نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. آثار ارسالی داوری و در اردیبهشت ماه سال آینده تقدیر خواهند شد.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره: noonghessehnamak.ir، صفحات جشنواره در فضای مجازی و پیام رسان‌های بله، ایتا، تلگرام، اینستاگرام: @noonghessehnamak مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 51642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =