اجرای طرح‌های ۳۶۰ درجه و الگوی خدمت در محورهای شناسایی شده شمال تهران

طرح ۳۶۰ درجه در نواحی دهگانه شمال تهران در حال اجرا است و در کنار آن محورهای منتخب نیز  جهت اجرای طرح الگوی خدمت شناسایی و در آستانه فصل بهار در حال ساماندهی هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: در طرح ۳۶۰ درجه، هر شهردار ناحیه موظف شد با گردش ۳۶۰ درجه ای به دور خود تمام ابعاد و ایرادات محدوده تحت نظارت را شناسایی کند و ایراداتی از قبیل موضوعات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ترافیکی و حتی شهرسازی و اجتماعی که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد شناسایی و رفع کند.

وی گفت: با معرفی این نقاط یک هزار معضل در هر نقطه شناسایی و اقدامات لازم جهت رفع آنها توسط شهرداران نواحی اجرایی شده است که در محورهای فوق تا کنون ده هزار معضل شناسایی و حدودا ۷۰ درصد آنها شامل ۶ هزار و ۸۷۴ معضل رفع شده است.

شهردار منطقه یک در خصوص طرح الگوی خدمت نیز خاطر نشان کرد: این طرح ها مکمل دیگر طرح های پیشین مدیریت شهری است تا خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان ارایه شود بر همین اساس طرح "الگوی خدمت" مطرح و بر اساس آن درهر ناحیه، یک محور معرفی شد.

صباغ با اشاره به محورهای منطقه یک تصریح کرد: خیابان پاسداران، خیابان الف شمالی، خیابان باهنر حدفاصل دوراهی دزاشیب تا خیابان شهرداری و میدان تجریش، خیابان باهنر حدفاصل میدان نیاوران تا سه راه یاسر، خیابان نارنجستان هفتم، بلوار شهید مژدی (اوشان) حدفاصل تقاطع گلزار تا میدان اوشان، خیابان شریعتی، بلوار اندرزگو، اراج خیابان ۲۲ بهمن، بلوار بسیج شرقی در طرح الگوی خدمت قرار گرفتند.

وی افزود: اقدامات اجرایی در این طرح شامل اقدامات استقبال از بهار از جمله شستشو و رنگ آمیزی جداره ها، کندو کوب فضاهای سبز و باغچه ها، رفع زواید فیزیکی و بصری و... است که در دستور کار قرار دارد و تمامی امکانات منطقه با مدیریت نواحی ده گانه در حال خدمت رسانی به شهروندان و آماده به کار هستند تا سالی پر نشاط  به شهر هدیه شود.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 51669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =