بازدید از بوستان‌های منطقه ۳ و بررسی موضوعات مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست

در آستانه بهار ۱۴۰۳، بازدید HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) از بوستان‌ها و فضاهای عمومی سطح منطقه ۳ جهت استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان صورت گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست در این خصوص اظهار داشت: در آستانه سال جدید و پیش بینی حضور مسافران نوروزی در بوستانهای این منطقه و به جهت آمادگی شایسته جهت استقبال از این عزیزان و افزایش ایمنی تردد در سطح معابر، تمامی موضوعات مرتبط با HSE در این اماکن بررسی و موارد عدم انطباق بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی احصا و رفع شد.  

سیگارودی با اشاره به رفع مشکلات و روشنایی بوستان ها  گفت: به منظور تردد آسان مسافران نوروزی و شهروندان، ضمن شناسایی، موارد ناایمن فضای سبز، مسیل‌ها و قنوات، ماشین‌آلات خدمات شهری، علائم، پیاده روها، آذین بندی ها و رنگ آمیزی جداول  ارزیابی شد.  

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ افزود: عملیات بازدید و شناسایی نقاطی که احتمال مشکل در آنجا وجود دارد، از اوایل اسفند ماه آغاز و تا پایان سال جاری در قالب طرح استقبال از بهار ادامه خواهد داشت.

سیگارودی تاکید کرد: مسافران نوروزی و شهروندان با مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر می توانند با شماره تماس ۱۳۷ تماس گرفته و آن را اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 51670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =