ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی شهر تهران برگزار شد

مراسم افطاری دانشجویان خارجی بیش از ۱۰ دانشگاه تهران به همت معاونت بین‌الملل شهرداری تهران در مجموعه ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سومین مراسم افطاری دانشجویان خارجی ۱۳ دانشگاه تهران به همت معاونت امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و با حضور محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و حمیدرضا غلام‌زاده معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی و هنری ایوان شمس برگزار شد.

معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران در این ضیافت ضمن خوشامدگویی و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان به دانشجویان بین‌الملل، گفت: ما در سال‌های اخیر شرایط و برنامه‌های مختلفی برای میهمانان بین‌المللی فراهم کرده‌ایم تا تجربه زیست آن‌ها در شهر تهران تجربه زیست متفاوت و پربارتری شود.

غلام‌زاده برگزاری چنین رویدادهایی را مقدمه آشنایی و برنامه‌های بعدی با دانشجویان خارجی مقیم تهران دانست و بر بهبود امکانات شهرداری تهران برای تسهیل حضور دانشجویان و شهروندان خارجی در تهران تاکید کرد.

ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی شهر تهران برگزار شد

وی با بیان اینکه تورهای عمومی و تخصصی بسیاری تا کنون برای میهمانان بین‌المللی به ویژه دانشجویان برگزار شده است، افزود: این رویدادها به همراه کارآموزی با طرح‌های جدید و متعدد ادامه می‌یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز  با بیان اینکه در ایام شادی‌آور ماه مبارک رمضان و آستانه نوروز قرار داریم، افزود: نباید در این روزهای شاد همنوعان خود در فلسطین و غزه را از یاد ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این همبستگی که درباره غزه در دنیا شکل گرفته است، به پیروزی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل، ختم شود.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 51700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =