خدمات شرکت شهر سالم برای حفظ سلامت روان آتش‌نشانان

با پایان پایش سلامت روان کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که از سوی کارشناسان مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم انجام شد، ارائه خدمات روانشناسی و روان‌پزشکی به آتش‌نشانان متقاضی و خانواده‌های ایشان آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، با پایان پروژه پایش سلامت روان کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات درمانی، در نشستی که در مرکز جامع سلامت روان برگزار شد، گزارش پژوهشی استخراج شده از این پروژه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این نشست که محمدمهدی گلمکانی رئیس و جعفر بوالهری عضو شورای راهبری مرکز جامع سلامت روان و همچنین مدیران HSE و سلامت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی حضور داشتند، مقرر شد مرحله نخست خدمات سلامت روان به آتش‌نشانان و خانواده‌های‌شان با ارائه مشاوره و ویزیت ۱۸۹ نفر متقاضی آغاز شود.

بر این اساس، جلسات مشاوره بزرگسالان در محل مرکز جامع سلامت روان و مشاوره کودک در درمانگاه منطقه سه شهرداری تهران انجام می‌شود.

گفتنی است، طرح پایش سلامت روان آتش‌نشانان، با حضور کارشناسان مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم در ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی تهران انجام شد که به تکمیل بیش از ۴هزار و ۴۰۰ پرونده سلامت روان از آتش‌نشانان انجامید.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 51707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =