میدان آزادی در شب‌های نوروزی مزین به تونلی از گُل و نور شد

در آستانه نوروز ۱۴۰۳ و به منظور ایجاد فضایی بانشاط در میدان تاریخی آزادی، شهرداری منطقه ۹ نسبت به ایجاد تونلی پر از نور و مزین به رنگ های متنوع و رنگارنگ در این قسمت از پایتخت اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و با توجه به اهمیت نور و روشنایی و زیبایی‌های بصری به منظور هویت‌بخشی به سیمای شبانه شهر در ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان به ویژه در ایام نوروز تونلی از نورهای رنگارنگ در میدان آزادی پذیرای شهروندان و مسافرین نوروزی است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری منطقه ۹ نسبت به اجرای ۱۰۰ متر طول تونل نور به صورت هفت رنگ با استفاده از ۴ هزار متر ریسه‌های رنگی و فلاورباکس‌هایی با گل‌های فصلی در میدان آزادی با ایجاد تونلی از گل و نور تحت عنوان «گلنور»   اقدام کرده است.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: با ایجاد تونل «گلنور» فضایی متفاوت در میدان آزادی ایجاد شده و باعث ایجاد جلوه‌های بصری زیبا در یکی از بزرگترین میادین شهری می شود.

لازم به ذکر است گلنور جانمایی شده در میدان آزادی، یک اثر مفهومی است که در ساخت آن تلفیق گل و نور در کنار هم به یک اثر حجمی جذاب برای عموم شهروندان و عابران پیاده تبدیل شده، به طوری که شهروندان کنار آن ایستاده و عکس یادگاری می گیرند.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 51735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =