از کاشت گل‌های فصلی در معابر و بوستان‌ها تا غبارروبی مساجد منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری ناحیه سه شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به اقداماتی که طی هفته اخیر در سطح ناحیه انجام شده است، گفت: اجرای طرح استقبال از بهار در سطح ناحیه یکی از این اقدامات بوده است؛ در همین راستا کاشت گل‌های فصلی در سطح معابر و بوستان‌های ناحیه انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه سه شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به اقدامات اخیر در سطح ناحیه، گفت: ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال جدید، اجرای طرح استقبال از بهار در سطح ناحیه یکی از این اقدامات بوده است؛ در همین راستا کاشت گل های فصلی در سطح معابر و بوستان های ناحیه انجام شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده، اجرای فلاورباکس ها با هدف زیباسازی سطح ناحیه بوده است. کندو کوب پای درختان جهت ارتقاء رشد کیفی نیز انجام شده است. همچنین طرح نگهداشت شهر نیز همچون همیشه در سطح ناحیه انجام شده است. جهت افزایش روشنایی و ایمنی تردد شهروندان، خاموشی بوستان های سطح ناحیه برطرف شد.

الهوردیان تصریح کرد: لکه گیری و مرمت آسفالت سطح بوستان ها نیز انجام شده است. همچنین لکه گیری معابر از جمله کوچه آرامش واقع در خیابان رسول فلاحی، کوچه قربانی واقع در خیابان شهسوار شمالی، کوچه رضایی واقع در خیابان اکبر سوری، کوچه دهقان نژاد واقع در خیابان شیخ محمدی و کوچه محمدی واقع در خیابان نعیمی انجام شده است.

سرپرست شهرداری ناحیه سه منطقه ۱۷ اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت در کوچه سعادت گاه در خیابان شهسوار شمالی نیز اجرا شده است. مرمت و نصب دریچه، پیاده روسازی و نصب زیرمخزنی نیز از دیگر اقدامات روزهای اخیر بوده است. همچنین نصب و مرمت المان های ترافیکی با هدف افزایش ضریب ایمنی انجام شده است.

وی گفت: قبل از آغاز ماه مبارک نیز، آیین غبارروبی و عطرافشانی مساجد و شست و شوی اطراف مساجد نیز انجام شده است. در روزهای گذشته، با اهداء نهال و گلدان های گل شب بو به خانواده های شهدا که درب منزل آنها تحویل داده شد، از دیگر اقدامات بوده است.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 51755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =