ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و متکدیان در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و متکدیان در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی گفت: با توجه به موقعیت ویژه منطقه به عنوان قطب گردشگری پایتخت، بررسی این محدوده از اهمیت ویژه‌ای نه تنها برای شهرداری منطقه بلکه برای مدیریت شهری برخوردار است.

وی ادامه داد: در یک ماه اخیر برای بهبود کیفیت زندگی در منطقه ۱۲ تمامی مدیران اجرایی و ستادی شهرداری منطقه پای کار بودند تا در ایام عید و استقبال گردشگران از این محدوده با مشکلات و مسائل روبه‌رو نباشیم.

شهردار منطقه ۱۲ بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مدیران اجتماعی نواحی منطقه شناسایی معتادان متجاهر، متکدیان، بی‌خانمانها و کارتن‌خواب‌ها در سطح منطقه و ساماندهی این افراد در مراکز یاور شهر و گرمخانه‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه کودکان کار به صورت سازمان‌دهی شده در این محدوده نسبت به سایر مناطق شهری وجود ندارد، یادآور شد: در نظر داریم تا برای افرادی که در مراکز آسیب‌های منطقه ساماندهی شده‌اند، با برگزاری برنامه‌های اجتماعی شاد و مفرح تعطیلات خوبی را برای این افراد رقم بزنیم.

در پایان بازدید سید محمد فیاض با اشاره به اینکه امنیت در منطقه ۱۲ برای ورود گردشگران به این محدوده تاریخی و گردشگری برقرار است، گفت:  در طول ایام تعطیلات نیز منطقه باید نسبت به تداوم این امر تلاش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 51788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =