زیرساخت‌های منطقه۲۲ پس از سال‌ها تکمیل می‌شود/ اختصاص ۳/۴ همت بودجه عمرانی به منطقه در سال ۱۴۰۳

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین این منطقه با سازمان عمرانی مناطق شهر تهران منعقد شده است، گفت: با این تفاهم‌نامه گام بلندی در تکمیل زیرساختی این منطقه پس از سال‌ها برداشته خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ تنها منطقه رو به توسعه و تازه تاسیس شهر تهران است و نیازمند زیرساخت‌های ویژه‌ای است؛ به همین منظور در این دوره مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های این منطقه پس از سال‌ها شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری تهران و توجه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تکمیل زیرساخت‌های این منطقه برای سال آینده سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که سه هزار و  ۱۶۰ میلیارد تومان آن برای بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه عنوان کرد: مقبره شهدای دریاچه شهدای خلیج فارس، ساختمان مرکزی منطقه۲۲، ساخت دو سرای محله، احداث مجموعه ورزشی، ایستگاه آتش‌نشانی، پیاده‌روسازی، معبرسازی، آسفالت‌ریزی و نوسازی آسفالت، احداث انهار، ساخت دو ساختمان شهرداری ناحیه و اقداماتی از این قبیل در سال آینده اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه ۴۷ کیلومتر معبرسازی در مساحت ۴۷۰ هزار متر مربع انجام خواهد شد که رضایت‌مندی شهروندان ساکن در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 51824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =