ترمیم و مرمت آسفالت کندرو بزرگراه شهید فهمیده

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه روزانه هزاران خودرو از بزرگراه شهید فهمیده تردد دارند، گفت: عملیات ترمیم و مرمت آسفالت کندرو بزرگراه شهید فهمیده از سوی این معاونت مورد اجرا قرار گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهارکرد: بزرگراه شهید فهمیده به عنوان یکی از مسیر های ورودی به پایتخت به حساب می آید که ۱۱ استان شمالی و غربی کشور از این محور به تهران تردد دارند؛ به همین منظور به شکل مداوم تردد خودرویی در این محور برقرار است.

وی افزود: طی یک برنامه ریزی صورت گرفته شده عملیات ترمیم و مرمت آسفالت کندرو بزرگراه شهید فهمیده در محدووده کلانتری ۱۸۱ عوارضی مورد اجرا قرار گرفته است.

ایرانشاهی با اشاره به اجرای گسترده عملیات آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ عنوان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه با رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی، آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری معابر شریانی بزرگراهی و محلی در دستور کار قرار داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد:بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 51861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =