مدیریت شهری؛ دختران روزه اولی را دعوت به همکاری کرد

دست‌اندرکاران اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه ۱۸پایتخت برای ترویج فرهنگ روزه‌داری و شناخت استعدادهای ذاتی نوجوانان، دختران روزه‌اولی را دعوت به کار کردند.

به گزارش " شهر " به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، بر اساس فراخوان منتشره از سوی اداره بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه علاقمندان به همکاری و مشارکت در این پویش می توانند در سه بخش که هر یک شامل چالشهای متنوعی بوده حضور یافته و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مخاطبین در بخش اول طی چهار مرحله مسابقه و سرگرمی با عناوین «تقویم ماهِ مهربان»، «بازی و سرگرمی در خانه»، «سفره افطار با میزبانی من و مادرم» و «نیایشگاه کوچک من» و در بخش دوم پویش نیز شرکت کنندگان ۱۰ تا ۱۵ ساله طی سه چالش «روایت ماه مهربانی» «ماه مهربانی در محله ما»  و «آیات بهاری» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این گزارش حاکی است، در مدت زمان اجرای طرح این پویش در محلات منطقه، دختران روزه اولی می توانند با ارسال نوشته ها، عکس ها، فیلم های دختران روزه اولی در قالب من روزه اولی هستم، ماه مهربانی و بهار ایران از طریق پیام رسان بله به شماره ۴۹۹۸۶۴۰-۰۹۳۸ در این بخش نیز حاضر تا پس از داوری به بهترین ها و بیشترین مشارکت جوایزی اهدا گردد.

گفتنی است؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یکصد  اثر از دختران روزه اولی و نوجوان محلات منطقه  به پویش ماه مهربانی ارسال شده است .

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 51877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =