بهار قرآن بهار ایران/ برپایی دهکده بهار در بوستان نرگس و خدمت رسانی به مهمانان نوروزی در منطقه ۲۱

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از خدمت رسانی به مسافرین نوروزی همراه با شعار "بهار قرآن بهار ایران" در منطقه خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "احمد بهشتی" با بیان خبر فوق گفت: به مناسبت ایام نوروز و بهار رمضان غرف متنوعی با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، در راستای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در منطقه ۲۱ برپا شده است.

وی در ادامه در خصوص خدمات ارایه شده؛ گفت: خدمات ورزشی، سلامت، فاتب، نماز و استراحت مسافرین، خلاقیت و بازی کودکان، اطلاع رسانی و گردشگری، مدیریت بحران و اتاق مادر و کودک تعبیه شده است.

بهشتی در خصوص برپایی "دهکده بهار" به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان اظهار کرد: این دهکده با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بهار قرآن بهار ایران برپا شد، در این دهکده برنامه های متنوع و غرفه‌های متعدد از قبیل استیج فرهنگی، تواشیح، سرود، موسیقی سنتی، ساز و دهل، تن پوش‌های عروسکی، گروه کودک و... برگزار شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص امکانات ورزشی و سلامت ارایه شده در غرف افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز هدف از برپایی امکانات ورزشی با رویکرد تفریحی و ورزشی در این دهکده، ایجاد حس خوب و نشاط در بین جوانان، ترویج فرهنگ ورزش، ارتقای سطح سلامت است.

خدمات ورزشی دارت، فوتبال دستی، شوت دارت، شطرنج، بسکتبال از اقدامات اداره ورزش در این دهکده است و همچنین اداره سلامت نسبت به برپایی میز خدمت و ارائه خدمات سلامت محور شامل تست فشارسنج، مشاوره مامایی و مشاوره روانشناسی اقدام کرده است که از تاریخ دوم فروردین ماه لغایت نهم فروردین ماه به مدت ۸ شب از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در بوستان نرگس فعال بوده است.

لازم به ذکر است غرفه گردشگری بوستان نرگس مستقر در میدان کمال الملک یکی دیگر از غرفه های فعال شهرداری منطقه ۲۱ جهت استقبال و اطلاع رسانی به مسافران است.

بهشتی از فعالیت پردیس شهروند متعالی و خدمت رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ در دروازه غربی پایتخت سخن گفت.

"مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ گفت: غرف گردشگری بوستان حضرت خدیجه (ع) از اول تعطیلات نوروز۱۴۰۳ در ورودی غرب استان تهران یکی از برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز در شهرداری منطقه ۲۱ است.

وی در ادامه از توزیع کیسه های پارچه ای بین مسافرین نوروزی در منطقه ۲۱ خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال نو شمسی هماهنگی، در بوستان حضرت خدیجه(س) به عنوان یکی از ورودی های مسافران نوروزی انتخاب و خدمت رسانی به این عزیزان در حوزه های مختلف و توزیع کیسه های پارچه ای در حال انجام است.

وی ترویج فرهنگ کاهش مصرف مردم و مسافرین از کیسه های پلاستیکی و حفظ محیط زیست را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

 لازم به ذکر است که نهادهای خدمات رسانی چون هلال احمر, نیروی انتظامی, راهور, اورژانس در کنار این پردیس مستقر هستند.

انتهای پیام/

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 52081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =