از نامگذاری کوچه‌ای به نام شهید تا رسیدگی به پیاده‌روسازی برای روشندلان در منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ بااشاره به اقدامات روزهای اخیر، گفت: در روزهای اخیر، به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کوچه‌ای به نام شهید عسگر رحیمی قره‌لو با حضور خانواده شهید نامگذاری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقخ ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ این منطقه، ضمن قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)، به مهم ترین فعالیت های این ناحیه طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: عوامل اجرایی خدمات شهری این ناحیه با لایروبی و کف تراشی نهر کوچه صالحی واقع در خیابان نعیمی، مشکل چندساله ساکنین این کوچه را برطرف کردند.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده، رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات معابر این ناحیه بوده است؛ طی روزهای اخیر با استفاده از خودروی جدول و گاردریل شوی، گاردریل و جداول شست و شو داده شدند، همچنبن رفیوژ میانی و المان های ترافیکی، پل های عابر پیاده و ایستگاه های اتوبوس در بزرگراه شهید نواب و شهید چراغی نظافت و شست و شو شدند.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، تصریح کرد: هر روز طبق برنامه از دریچه های معابر بازدید می شود تا در صورت مشکل احتمالی، مرمت، بازسازی زا تعویض شوند. ایستگاه های اتوبوس و بی آر تی واقع در ناحیه ۳ نیز بهسازز و نوسازی شدند.

الهوردیان اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد روشندلان به مرکز نابینایان باغ خزانه، عملیات پیاده روسازی منتهی به این مرکز در دستور کار قرار گرفته است؛ روکش آسفالت کوچه اسماعیلی واقع در خیابان شهسوار جنوبی نیز اجرا شد.

وی گفت: در راستای نگهداشت شهر و زیبایی بصری، پایه ها و دیواره های پل های ۹ دی و یارجانی رنگ آمیزی و نقاشی پوششی شدند. همچنین دیوارهای فرسوده سطح ناحیه از پوستر امحاء و رنگ آمیزی و نقاشی پوششی شدند.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، تصریح کرد: در روزهای اخیر، به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کوچه ای به نام شهید عسگر رحیمی قره لو با حضور خانواده شهید نام گذاری شد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 52173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =