تلاش و هم‌افزایی مدیران در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

سالاری‌پور گفت: جمع‌آوری و ساماندهی افراد آسیب‌دیده از جمله متکدیان، زباله گردها، افراد بی‌خانمان، معتادین متجاهر و کودکان کار در نواحی ۶گانه منطقه ۱۶ به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، اولین جلسه هماهنگی جهت رفع چالش‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی امروز - سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳- با حضور معاونین، شهرداران نواحی، مدیران اجتماعی و ادارات برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در این جلسه با اشاره به تاکیدات شهردار تهران در ساماندهی و  اجرای هماهنگ طرح بیان کرد: شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی، جذب، جمع‌آوری و ساماندهی افراد آسیب‌دیده از جمله متکدیان، زباله گردها، افراد بی خانمان، معتادین متجاهر و کودکان کار از موارد مهمی است که در نواحی ششگانه به صورت جدی پیگیری می شود پ.

سالاری پور به مبارزه با پدیده زباله گردی با محوریت معاونت خدمات شهری اشاره کرد و نسبت به برنامه ریزی دقیق در حوزه تفکیک زباله و جمع آوری زباله های خشک در محلات  ۹ گانه تأکید کرد .تا پایان فروردین ماه  سال جاری گشت های ویژه اجرای این طرح در نواحی با شیفت بندی و برنامه ریزی مناسب به رفع آسیب های اجتماعی منطقه خواهند پرداخت.

شهردار منطقه ۱۶ بر ضرورت هماهنگی و همکاری ادارات مختلف منطقه در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: معاونین و شهرداران نواحی ساماندهی آسیب های اجتماعی را از همین امروز آغاز و به صورت مستمر از این جریان صیانت نمایند.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 52199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =