برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۲۱

جلسه هماهنگی طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه ۲۱ شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه با اشاره تاکیدات شهردار تهران در اجرای هماهنگ و همه جانبه اجرای این طرح گفت: در نواحی سه گانه منطقه اجرای طرح نوماند، جمع آوری متکدیان، معتادان متجاهر و زباله گردها به طور جدی دنبال می شود.

وی اظهارداشت: در دو هفته آینده، گشت های ویژه اجرای این در محلات ۱۳ گانه با شیفت بندی و برنامه ریزی مناسب به رفع آسیب های اجتماعی منطقه خواهند پرداخت.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به ضرورت ارائه آموزش های مرتبط با زندگی شهری در حوزه هایی مثل تفکیک زباله به دانش آموزان گفت: در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه بسته های آموزشی میان خانواده های منطقه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه رفع آسیب های اجتماعی برای بهبود کیفیت زندگی شهری یک ضرورت است، اظهارداشت: در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی، حفط شئون و کرامت انسانی در کنار توجه به آسیب های گروههای مختلف یک ضرورت است.

پوریافر، بر ضرورت همکاری بخش های مختلف منطقه در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی دقیق در حوزه تفکیک زباله و جمع آوری زباله های خشک در شهرک های مسکونی و محله های ۱۳گانه در اجرای این طرح باید دنبال شود.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 52213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =