توجه به خانواده محوری در برنامه‌های شهرداری تهران/ مجموعه‌های ویژه بانوان «نونوار» می‌شوند

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از پیگیری طرح «تهران خانواده» در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه در سال جدید بهسازی کلیه مراکز مربوط به بانوان شهرداری تهران اعم از مراکز شهربانو، شهردخت، بوستانها و کوثرها در دستور کار قرار دارد، گفت: با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که در شورای شهر مصوب شد ؛ نو نوار شدن، تجهیز مجدد و بازسازی مجموعه‌های بانوان را شاهد خواهیم بود. 

ماندگاری حلقه‌های ارتباطی زنانه در محلات تهران 

وی با بیان اینکه موضوعات مختلف در حوزه کنش گری محلی در پایتخت را دنبال خواهیم کرد، اظهار کرد: طرح هایی با محوریت محلات همچون ریحان شهر، مسجد محوری و... که در سطح تمامی محلات شهر تهران توسعه کمی یافته، همزمان با توسعه، تثبیت خواهند شد تا حلقه های ارتباطی زنانه در سطح محلات ماندگار باشد تا برای حل مشکلات محلات و حتی شهر تهران چاره اندیشی کنند.

اردبیلی با بیان اینکه پیگیری  رویداد «تهران خانواده» یکی دیگر از اولویت‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران در سال جدید است، افزود: شورای شهر تهران برای پیگیری این رویداد بودجه‌ای را نیز در نظر گرفته و ما نیز در تمام سطوح شهرداری تهران اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و معاونت‌ها و.... این رویداد را خواهیم داشت، بگونه‌ای که امیدواریم حداقل یک طرح با رویکرد خانواده محوری در برنامه هایشان بگنجد و ما نیز این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در توضیح بیشتر تأکید کرد: در پیگیری رویداد «تهران خانواده» باید همه حوزه‌های شهرداری تهران اعم از حمل و نقل، شهرسازی و .... حداقل یک برنامه برای خانواده محوری داشته باشند و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه‌ها با بودجه  مصوب شورای شهر، فقط رویکرد خانواده محوری مورد توجه قرار گیرد و جزو اولویت‌های شهر تهران برای اقدام قرار گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 52214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =