برگزاری اولین جلسه طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه۴ در سال ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۴ در اولین جلسه طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه۴ در سال جدید گفت: داشتن شهری باامنیت بالا حق هر شهروندی است و رسیدگی به این مهم وظیفه اصلی مدیران شهری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، این جلسه با حضور کمالی زاده شهردار منطقه ۴، معاونین خدمات شهری و محیط زیست، اموراجتماعی و فرهنگی، مدیران ادارات بازرسی، حقوقی، روابط عمومی، پسماند، یگان حفاظت و شهرداران نواحی ۹گانه برگزار شد .

کمالی زاده در این نشست با تاکید بر دستورات شهردار  تهران در این زمینه گفت: همان طور که شهردار تهران در خصوص حذف صحنه هایی همچون کتفی کولی ها، معتادان، کودکان کار، زباله گردها و ... از چهره شهر تاکید داشتند، تمام همت خود را در این موضوعات به کار گرفته و تا سرانجام رسیدن این مقصود تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه برای این معضل طی سال های گذشته اقدامات جدی صورت نگرفته و به این خاطر رسیدگی به موضوعات مطرح شده همت بالا می طلبد.

شهردار منطقه ۴ گفت: این یک حقیقت است که شهر از آن شهروندان بوده و ایشان صاحبان اصلی هستند و از این رو امنیت ورفاه آنان در محیط شهر حق مسلم آنهاست.

وی ادامه داد: در این راستا پاک سازی شهر از ناهنجاری های شهری و احساس امنیت مردم از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است که می بایست به صورت جدی تری به آن رسیدگی شود.

شایان ذکر است این جلسه به طور گسترده بر پاک سازی سیمای شهر از پدیده های ناهنجار معتادان متجاهر، تکدی گری، زباله گردی و مساله کودکان کار تمرکز داشت.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 52215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =