رنگ‌آمیزی  بیش از ۱۰ هزار مبلمان پارکی در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵گفت: ۱۰۸۷۹ عدد مبلمان پارکی در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ رنگ‌آمیزی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار با هدف زیبا سازی منظر شهری از اسفند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت گفت: به همین منظور ۷۰۰۰ عدد نیمکت و سطل زباله، ۱۵۰۰ قطعه وسیله بدنسازی، ۳۱۴ دستگاه وسایل بازی کودکان، ۱۵۰۰ عدد پایه چراغ،۱۹۵ مورد فلاور باکس و  ۳۷۰ عدد تابلو برق در ابن طرح رنگ آمیزی شد.

به گفته وی، همچنین ۸۴۰۰ متر طول نرده،۱۵۰۰متر مربع آبنما و نیز ۱۲۰۰ متر مربع فضای مسقف در سطح بوستان های نواحی هفتگانه منطقه رنگ آمیزی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، افزود: عملیات رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری در بوستان ها با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر و جهت جلب رضایت شهروندان و ایجاد نشاط و شادی در بین آنان به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان  با اشاره به وجود ۱۵۳ بوستان شهری با کیفیت در منطقه گفت: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳.۰۳ مترمربع برای هر نفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز به طور مستمر در دستور کار است.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 52221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =