اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵، به مناسبت روز قدس

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر از خیر و برکت افزود : روز قدس امسال مردم روزه دار و مقاوم ایران اسلامی همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی روز قدس دفاع مجاهدانه و مقاومت مردم مظلوم فلسطین را ستوده و آزادی قدس شریف را در افکار عمومی جهان روز به روز برجسته تر خواهند کرد.

مالمیر افزود: پخش نواها، سرود ها و موسیقی های مرتبط با فلسطین، اجرای مسابقات و رویدادهای ادبی، فرهنگی، هنری و رسانه ای، تهیه و انتشار تولیدات هنری و رسانه ای نظیر  نمایش، نماهنگ، سرود، تیزر ، پادکست، موشن، کلیپ، کتاب صوتی و ...، برپایی نمایشگاه در قالب عکس، پوستر و ...در ساختمان های ستادی و سرای محلات، تهیه، تولید و توزیع اقلام فرهنگی شامل پرچم های کوچک و بزرگ، سربند و ...،   برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ادعیه خوانی به نیت شهدای غزه در ساختمان های ستادی، برگزاری پویش های کتاب و کتابخوانی، برپایی نشست های تبیینی با بهره گیری از مکتب و نگرش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از ویژه برنامه های این روز عنوان کرد  .

همچنین شهروندان باب الرضای تهران می توانند از طریق مساجد شاخص سطح منطقه، سرای محلات، مزار شهدای گمنام، آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون و اهل بن علی علیهم السلام تحت عنوان شعار واحد «طوفان الاحرار» و پویش مردمی "من_لشگر_قدسی_ام " در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند. همچنین در ناحیه ۸، خاورشهر نیز، مردم مومن و روزه دار انقلابی، راهپیمایی روز جهانی قدس را در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه، از ساعت ۱۰ و نیم صبح از مقابل مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) به سمت مسجد جامع نبی اکرم (ص) جهت اقامه نماز در مصلای خاورشهر باب الرضای طهران با حضور پرشور و حماسی خود، آغاز خواهند کرد.

در همین راستا فضاسازی محیطی ساختمان های منطقه و سرای محلات با همکاری اداره زیباسازی منطقه با موضوعات و پیام های فرهنگی مربوط به قدس شریف، استکبار ستیزی و محور مقاومت و معرفی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 52235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =