جای این جوانان همیشه در قلب ملت شریف ایران است

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور در منزل پدری شهید سیدمهدی جلادتی از شهدای جنایت رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در این دیدار که غلام‌عباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ هم حضور داشتند ، شادی مالکی ضمن یادآوری رشادت های جوانان این مرز و بوم در عرصه های نبرد مقابل رژیم صهیونیستی گفت: به خانواده محترم جلادتی که پدر بزرگوار از تاکسیرانان خدوم شهر تهران هستند تسلیت و به شما بابت تربیت چنین جوانی در این خانواده تبریک عرض می کنم. غم این شهادت برای همه ما سخت و جانکاه است و جای این جوانان همیشه در قلب ملت شریف ایران است.

وی خاطرنشان کرد شد: اگر امنیتی است، آرامشی است، قطعا به حضور این بزرگواران است. خدا حافظ شما خانواده گرامی این شهید باشد و اگر لایق باشیم، همه ما فرزندان‌تان خواهیم بود. هر خدمتی از ما بر بیاید با همه وجود کنارتان هستیم.

امیر یزدی ، شهردار منطقه ۱۴ نیز در این دیدار با بیان اینکه معمولا پدر مادرها در شب‌های قدر و زیارت‌های خود برای عاقبت به خیری فرزندانشان دعا می‌کنند، خطاب به پدر و مادر شهید جلادتی گفت: من به شما تبریک می‌گویم زیرا فرزندتان عاقبت به خیر شد.

گفتنی است، عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان همچون شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهیدسید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 52275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =